2012. december 2., vasárnap

Készen állunk az igazságra

Úgy gondolom felesleges ígérgetni bármit is a következő három hétre. Egyszerűen maradjatok meg akik vagytok és érezzétek a hívást. Nem szükséges feltétlenül a sok kosza, kevert információt elhinni. Elég ha elolvasod és megítéled magad, vagy egyszerűen csak elraktározod az információt, és nem szánunk neki nagyobb jelentőséget.

Hiszen végső soron már ezek nem számítanak, a döntésed már rég meghoztad. Készen fogsz állni érezni azt, ami eddig visszatartatott. Ekkor szertefoszlanak az olvasott információk, hiszen átélője leszel a folyamatnak. Szavakon túl lesz a megtapasztalás érzése.

Hogy egy húsz éves folyamatba lépünk be az év végén vagy egy új kezdetbe egyből? Számít ez? A lényeg, hogy visszatérünk a valódiságunkhoz. Oly módon amit már nem lehet letagadni ebben a fizikai jelenlegi létünkben sem. Nem lesznek további ígérgetések sem, hogy milyen jó lesz nekünk, vagy hogy milyen rossz. Ezek szertefoszlanak, ahogyan feltör az emberekben az eddig lekapcsolt tudás. Felülírja. Felülemelkedik. Érzés, összetartás, felismerés.

Megélve és átélve fogjuk megérteni a lényeget, hogy mi történt és, hogy mi történik. Az idő fogalma, a média, a kormány, a hazugságok szertefoszlanak. Olyan egyértelmű lesz, hogy megtanultuk a leckét és olyan örömmel engedjük el majd, hogy elképzelni sem tudjuk. Legbelül tudod, hogy sóvárogva várod a visszatérést a valódisághoz. És már megállíthatatlanul vonzz egyre közelebb és közelebb.

5 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm, örülök neki. Befelé figyelek közben és leírom azt, amit éppen le kell írnom úgy érzem. :)

      Törlés
    2. Értem ezt, sokat figyelek befelé én is. Kedves régi barátom kérdezett pár dolgot, elkezdtem neki írni, azután egy szép hosszú iromány keletkezett, és amikor átfutottam meglepődtem, ezt én írtam? Ezt én mind tudom? :-))

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

🖊 Csak Google fiókkal bejelentkezve lehet hozzászólást írni.
🖊 Csak jóváhagyás után kerülhet közzé a hozzászólás.